Virtuális elektronika
Internet a tanórán - egy éve
Amikor az ember a tanításhoz keres jól használható anygokat, gyakran beleütközik abba, hogy amit megtalál az elég jó, de nem pont olyan, mint amire neki éppen szükságe lenne az órán. Ilyenkor vagy kompromisszumot köt, vagy ha megvan hozzá atudása, nekiáll elkészíteni azt, amit ő igazán szeretne. Így volt ezzel a norvég Oyvind Nydal Dahl is, aki megcsinálta a saját áramkör tervező alkalmazását.
Lenyúltunk a tanárBlog archívumába, és egy régebben írt cikket ajánlunk Október 23-ra.:
Valószínűleg még tényleg csak kapargatjuk, hopgy mi mindenre lehet jó a mesterséges intelligencia a tanításban, talán ezért sem véletlen, hgy itt is egymást érik akülönféle ötletek ezzel kapcsoaltban. Most egy olyan felhasználást mutatunk be, ami a képgeneráló eszközoket használta fel. A diákok a légkör kapcsán tanultak a különféle híres szelekről, azok kialakulásáról és jellemzőíről, majd kaptak egy-egy szelet, amiről képet kellett készíteniük, ehhez használhatták fel a mesterséges intelligencia lehetőségeit, így a képek pillanatok alatt készülhettek el.
Oláh Evelin írása
Hogyan segítheti az állam a tanárok munkáját? Például úgy, hogy egybegyűjt mindenféle óravázlatot, eszközt, anyagot, amit az általános iskolában használni lehet. Ezt tette az ír oktatási minisztérium is 1998-tól kezdve, így jött létre a Scoilnet gyűjtemény (
Gyakran lehet hallani, hogy a 21. században milyen fontos a művészeti készségek, a kreativitás fejlesztése. (Ennek nagy harcosa Sir Ken Robinson akinek nem régen jelent meg erről
Nem először írunk a remek Hacking STEM projektekről, amikben diákok maguk készíthetnek kísérleti eszközöket és végezhetnek el vizsgálatokat filléres eszközök felhasználásával. Most az
Vajon milyen idővel nyerhető meg az 1000 méteres korcsolyaverseny az olimpián? És a matematika segíthet a kiszámolásában? Természetesen! A Hacking STEM csapat legújabb foglalkozásában (




